Παρασκευή 10 Δεκεμβρίου 2010

Α.ΤΑΤΟΣ - «Με τιμά το ενδιαφέρον του Ολυμπιακού»

Ο άσος του Ατρόμητου, Ανδρέας Τάτος, με αφορμή και την κυριακάτικη αναμέτρηση με τον Ολυμπιακό, μίλησε στην εφημερίδα «Γαύρος» για το ενδιαφέρον που δείχνουν οι «ερυθρόλευκοι» για το πρόσωπο του. «Σίγουρα, είναι πολύ μεγάλη τιμή για εμένα να ενδιαφέρεται μία τόσο μεγάλη ομάδα για την απόκτησή μου», τόνισε.

Και συνέχισε: «Αυτήν τη στιγμή δεν έχω κάποια επίσημη πρόταση από τον Ολυμπιακό. Παρακολουθώ και εγώ τα δημοσιεύματα για να μάθω κάτι παραπάνω». Αναφορικά με ορισμένες συζητήσεις που είχαν γίνει προτού αναλάβει ο Βαγγέλης Μαρινάκης την ομάδα, είπε:

«Πριν αλλάξει διοίκηση στον Ολυμπιακό, ο μάνατζερ μου Κίμων Κοκορογιάννης είχε επίσημες συζητήσεις με τους ανθρώπους της ομάδας, όμως τελικά, δεν υπήρξε κάποια εξέλιξη». Ολοκληρώνοντας, ο Τάτος τόνισε πως: «Δεν έχω μπει στη διαδικασία να σκεφτώ τον εαυτό μου σε μία τόσο μεγάλη ομάδα. Όπως είπα και πριν, αναμφισβήτητα είναι μεγάλη μου τιμή να ενδιαφέρεται για μένα μία τέτοια ομάδα.

Παρ’ όλα αυτά, τώρα αγωνίζομαι στον Ατρόμητο και θα κάνω ό,τι περνάει από το χέρι μου να βοηθήσω την ομάδα μου να συνεχίσει την ανοδική πορεία και να ανακάμψει βαθμολογικά. Από εκεί και πέρα, αν υπάρξει κάτι επίσημο τότε φυσικά και θα είναι καλοδεχούμενο».

Δεν υπάρχουν σχόλια: